Log på Netbank

Log på med nøglekort
  
Skift adgangskode Bestil nøglekort
Skift bruger-id Spær nøglekort
 
 

 

Dankort og Visa/Dankort kan blive afvist i butikker
Kunder som har modtaget, men endnu ikke taget deres nye Jyske Bank dankort eller Visa/Dankort i brug, kan opleve, at det gamle SPAR LOLLAND kort ikke længere fungerer.

Det skyldes, at det ældste af en kundes 2 aktive kort med Dankort-logo nu er slettet. Sletningen er foretaget for at sikre en opfyldelse af Dankortreglerne, hvor det ældste kort normalt slettes, når begge kort har været aktive i 30 dage.

Sletningen betyder, at kunder, som endnu ikke har taget deres nye Jyske Bank kort i brug vil opleve, at det gamle kort bliver afvist.

Vi anbefaler derfor, at de kunder, som endnu ikke har taget deres nye Jyske Bank kort i brug, gør det STRAKS. Har du abonnementer tilknyttet dit kort fx BroBizz, så oplys modtagerne om dit nye kortnummer.


Erhvervskunde og spærret for e-Boks?
En del erhvervskunder oplever, at det ikke er muligt at logge på eBoks fra Netbank, når de har tilmeldt sig Digital Post eller har bestilt NemID til Erhverv.

Denne adgang kan hurtigt genetableres.

Læs mere hvordan på dette link

NemID
Hjælp til NemID finder du på www.nemid.nu.
   
Netbank
Har du problemer med funktionerne i
Netbank kan du kontakte hotline på
følgende numre:
Tidl. Spar Lolland kunde: 96 34 40 90
Jyske Bank kunde:             89 89 28 00
   
Mandag-Torsdag 08.00-22.00
Fredag 08.00-16.00
Lørdag lukket
Søndag 11.00-20.00

Driftstatus
Grøn:
Gul:
Rød:
Normal drift
Periodiske udfald
Ude af drift